sobota 20. února 2010

Tak nevím, jestli vám tu mám sáhodlouze vysvětlovat, jak vznikl tenhle kitík,
ale říkám si, proč ne, jen ať víte....
Minulý týden jsme byli s klukama na kopci. Starší se vozil na lopatě, 
pobíhal sem a tam, menší seděl na sáňkách a vrcholem naprosté pohody bylo to,
že zachumlaný ve fusaku chrupkal. Pohodu ukončil Kubík, když se přihasil, že potřebuje
vysmrkat, do toho pšíknul a z nosu přes pusu až kamsi na bundu mu visela - no, však vy víte...:o)
A taky určitě si umíte představit, jakým fofrem vám v téhle situaci vystřelí ruce z kapes
a začnete hledat kapesník - z kapsy mi ale společně s rukou vypochodoval 
i svazek klíčů a ten se zabořil kamsi do sněhu.
Náš Kubík je na tyhle věci celkem citlivka a estétek, tak že když člověk vidí jeho zoufalství 
z nudle, která se mu válí přes půl obličeje, není prvotní hrabat klíče, ale smrkat.
A když jsem udělala pohyb směrem k němu, tak už jsem jen tak odhadovala místo dopadu...
V tom sněhu jsem se hrabošila sice asi jen pár minut, než jsem ty potvůrky našla, ale při 
mínus osmi stupních i to stačí....
A tak mi hlavou projela úchvatná myšlenka na OBLEVU !!!
To by byla paráda....
A než uplynul týden, tak asi už se zima opravdu chýlí ke svému konci, všechno taje, tak tady
náte kitík "jarní obleva"

P.S. Když se řekne "obleva", tak se mi nějak hned vybaví "Doba ledová", tak
tam najdete i veverku :o)))))))

Jinak kit obsahuje 
75 elementů (všechny jsou ve variantě bez stínu, některé podstínované, 
celkem tedy přes 130 png souborů) a 11 papírů.
Je vhodný pro koláže s použitím rámečků, kterých v něm najdete dostatek, tak i pro extrakci.
 
Pokud tedy o něj budete mít  zájem, můžete objednat ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat