středa 18. srpna 2010

Číselníky ke kalendářům pro rok 2011



Konečně první vlaštovka !!!

Píšete mi ohledně toho, zda letos opět budou kalendáře, což mě moc a moc
těší a vážím si toho. 
Kalendáře už mám z větší části nachystané, pár dodělávek, zpracuji náhledy a budou
plně k dispozici, tak ještě vydržte :o)))))

První, co se mi podařilo konečně dotáhnout a zkompletovat,
tak jsou číselníky, které letos nabízím k prodeji ke komerčním účelům.


Číselníky pro nástěnný kalendář 2011
(určeno pro komerční účely)

V tomto balíčku obdržíte 12 listů v klasickém provedení, 12 listů s "podsvícením" 
(můžete použít na jakýkoliv i nekontrastní - tmavý - podklad a číselníky budou stále dobře čitelné a viditelné), nadpis na titulní stranu 2011 též ve formátu PNG. Navíc ještě je přidána složka s jednotlivými názvy měsíců - 3 typy - záleží tedy jen a jen na vás, kterou variantu použijete - vše též ve formátu PNG.
Cena je 290 Kč.

1. varianta:




2. varianta:




Číselníky pro stolní 14ti denní kalendář 2011
(určeno pro komerční účely)

V tomto balíčku obdržíte 27 listů v klasickém provedení, 27 listů s "podsvícením" 
(můžete použít na jakýkoliv i nekontrastní - tmavý - podklad a číselníky 
budou stále dobře čitelné a viditelné), 
nadpis na titulní stranu 2011 též ve formátu PNG. 
Svátky jsou vyznačeny.
Cena je 490 Kč




Číselníky pro stolní týdenní kalendář 2011
(určeno pro komerční účely)

V tomto balíčku obdržíte 53 listů v klasickém provedení, 53 listů s "podsvícením"
(můžete použít na jakýkoliv i nekontrastní - tmavý - podklad a číselníky 
budou stále dobře čitelné a viditelné),
nadpis na titulní stranu 2011 též ve formátu PNG. 
Svátky jsou vyznačeny.
Cena je 690 Kč




V případě jakýchkoli dotazů, mě neváhejte kontaktovat.
Lucie.smejk81@seznam.cz
 Objednávat můžete také zde, přes obchůdek:

V případě zájmu o kompletní šablonu kalendáře ke komerčnímu využití, 
mě kontaktujte - domluva a následný prodej je za dodržení určitých podmínek možný.

Žádné komentáře:

Okomentovat