úterý 28. září 2010

Design Lucie81 na FLEER.cz



Nedávno jsem narazila na úžasné stránky,
plné nápadů, nádherných a originálních výrobků a kreativity....
Veškeré výrobky jsou tam naprostý originál, zkrátka Zlaté české ručičky......
A když jsem se tam tak kochala,
napadla mě myšlenka, že zkrátka Design Lucie81
na tyto stránky také patří, že určitě má návštěvníkům
co nabídnout......
Tak jsem tam:

 

A ještě malé upřesnění a vysvětlení ohledně cen na FLEERu.
Vy, kdo znáte moji nabídku na Mimibazar.cz jste se možná zarazili nad tím,
že ceny jsou o něco vyšší....
Ano, jsou a je to z důvodu, že Fleer si účtuje svoji předem danou provizi z každého
prodaného kusu zboží. Udělala jsem malý kompromis - cena,
kterou od případného zákazníka dostanu já, je o maličko nižžší, ale kdybych
chtěla dosáhnout stejných cen jako na mimibazaru, musela bych se svojí cenou jít o poměrně dost
dolů, takže to dopoadlo kompromisem - cena je vyšší, ale
ne až o tolik......
Zkrátka a dobře Vy, kdo znáte tento blog, obchůdek na MMB, 
určitě dále objednávejte tak, jak jste zvyklí (mimochodem
na Fleeru nejsem schopna vám poskytnout možné slevy - ceny jsou
zkrátka dány pevně)
a držte palečky, ať si Design Lucie81
najde své příznivce i na stránkách Fleer.cz




Žádné komentáře:

Okomentovat