středa 17. listopadu 2010

OPRAVA !!!!!

Do růžového Vánočního přáníčka se nám vloudil šotek !!!
Potvora jeden mrňavej :o)))) mi tam změnil číslici....
Vpravo pod kolečkem bylo uvedeno PF 2012, takže v podstatě své využití by
tato šablonka našla napřesrok, ale to by byla škoda.....

Mimochodem, naprosto přesně vám prozradím, jak je to možné - jsem
z kalendářů, kterých je letos opravdu spousta - už tak pěkně 
zblblá, že v podstatě asi už jen matně tuším, co je aktuálně za rok :o)))
Včera jsem ve školce vyplňovala synovu docházku přes vánoční prázdniny
a celkem hrdě jsem paní učitelce sdělila (ještě jako správný tatar jsem nezapoměla dodat rok :o))),
že kluka si nechám doma od 22.prosince 2011 až do ledna ..... a to už
jsem se zarazila :o)))))
No, zkrátka v hlavě už mám jen číselníky kalendáře :o))))

Náhledy opravovat a rozvrtávat již nebudu, ale nemusíte se bát - 
- vy, kdo objednáte šablonky, je tam vše v sadě opraveno a kdo si 
necháte přáníčko zpracovat, budete to mít také správně :o)))






A mimochodem - Vám, všímavým a hodným - moc díky za upozornění :o)))
Díky moc !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat