čtvrtek 6. listopadu 2014

Kreativní tištěný kalendář - vzkaz pro Vás :)


Dnes jsem odesílala první várku kreativních 
kalendářů pro vlastní dotvoření "odvážlivcům", 
kteří tuto letošní novinku objednávali mezi prvními.
Máte se opravdu na co těšit, 
v těch prodejních náhledech asi úplně nevyniknou, 
v reálu jsou opradu nádherné. 
(Víte - zvlášť vy, kteří mi svěřujete kompletní 
zpracování :)) - všichni dobře, že jsem šťoura, 
který vždy někde vidí ještě nějakou možnost 
vylepšení a s chválou šetřím).
Tyhle ale jsou opravdu na pochvalu zpracování i tisku.

Vzhledem k tomu, že pár lidí už je tu zkouklo 
a ohodnotilo, tak asi tedy v interiéru, 
který je strohý, bez barev to nebude úplně ono, 
ale jinak se budou hodit kamkoli. 
Podle mě tedy úplně ideální jsou 
do dětských pokojů, řekla bych od chvíle, 
kdy si dítě zvládne něco málo napsat 
a přečíst a klidně i 15ti leté slečně, 
která si je jistě doplní podle svých představ . 
A pokud se nebojíte barev, tak opravdu kamkoli

Pro lepší představu jsem vám je 
ještě v reálu nafotila a fotky tedy vkládám.
Kompletní náhledy na všechny stránky 
a možnost objednávky najde zde:  
http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=1251602

....no, mám z nich prostě fakt radost



















Žádné komentáře:

Okomentovat