sobota 6. března 2010

Mini FREEBIE spojené se soutěží !!!


Připravila jsem pro Vás opravdu maličkatý kitík "Veselé Velikonoce"
(1 papír a 2 elementy, tak opravdu jsem váhala, jestli je dobrý nápad pojmenovat to
vůbec jako kit, ale je to soubor elementů, tak asi ano :o)))))

S tímto kitíkem si můžete zasoutěžit o kompletní kit "Spring Thaw"


Podmínky soutěže jsou zcela jednoduché:

vytvořte dílko, kde využijete kačátko z již zmíněného minikitíku "Veselé Velikonoce"
(ve výběru ostatních elementů nejste nijak omezeni, 
jen pokud nebudou ode mě, nezapomeňtev kreditu uvést jejich autora)
Dílko nebo odkaz na něj mi odešlete na meilovou adresu
lucie.smejk81@seznam.cz

Dílka posílejte nejpozději do pátku 12.3.2010, 
během víkendu společně s CT Teamem vybereme 3 nejlepší dílka a jejich autorky
ode mě obdrží kompletní kit "Spring Thaw"
Výsledky uveřejním zde na blogu v pondělí 15.3.2010

Pokud se Vám chce zasoutěžit si, moc se těším na Vaše dílka
a pokud ne, tak snad Vám udělá jarní kačátko alespoň trošku radosti.





4 komentáře:

  1. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave.com in the DigiFree category today [07 Mar 01:00pm GMT]. Thanks, Maria

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne freebie, dekuji. Soutezni LO zasilam na Vas mail.

    OdpovědětVymazat
  3. Bonjour Lucie,
    Merci beaucoup pour cet adorable caneton !!
    C from Paris :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very cute, thank you.
    Stacy

    OdpovědětVymazat