neděle 14. března 2010

"Kachní soutěž" má své vítězky !!!


Nejprve musím moc a moc poděkovat holkám z CT Teamu
za pomoc s ohodnocením nádherných dílek, která mi od vás přišla.
A samozdřejmě díky vám všem, kdo jste se rozhodli do
soutěže přispět svými LOčky.
Dorazila jich spousta a přišlo mi, že ohodnotit jen tři by bylo málo.
Vybíralo se tedy 5 dílek, která jsme s CT Teamem bodovali způsobem, že nejlepší
dílko, tedy za první místo, dostalo 5 bodů, další 4 bodíky
a tak dále.....

Ale já už se tady přestanu rozepisovat,
dopadlo to takhle:


(s velkým náskokem - prozradím, že tohle dílko dostalo o neuvěřitelných 24 bodů více,
než LOčko na 2.místě)

která mi poslala dílka 2 - nějak jsme se nedokázaly rozhodnout, které z nich je lepší,
dílko "hurá do vody" se mi po sečtení bodíků objevilo na 2.místě a za ní o 3 bodíky
bylo druhé dílko od téže autorky, proto je obě dávám na druhé místečko, ať
zkrátka a dobře nikoho neznevýhodním tím, že jsem od jednoho 
autora přijala dvě dílka.......









 5.místo
(tato 3 dílka obdržela stejný počet bodíků) 



Linky ke stažení kitu, o který jste soutěžila, rozešlu autorkám uveřejněných dílek,
během dneška a vy ostatní, kdo jste se soutěže zúčastnily, tak 
ode mě dostanete malý dáreček...

Vítězkám gratuluji
a všem moc děkuji za účast.

Žádné komentáře:

Okomentovat