středa 14. července 2010

Přejeme všem krásné léto !!!

Ahoj všichni, kdo jste na tenhle blog ještě stále nezapoměli :o)))))
No, s hrůzou jsem nedávno zjistila, že můj poslední příspěvek bylo velikonoční kačátko, tak vzhledem k tomu, že už je polovina léta pryč, hned jsem začla dodělávat kit, který tu mám rozdělaný už pěkně dlouho....

 Zatím dvě ukázky z něj:




A ptáte se, co je u nás nového?

Ani jeden z kluků mě nijak nešetří.... :o))))
Kubík se rozhodl, že mě zničí milionem otázek - některé jsou inteligentní, jiné hodny pomoci zkušeného psychyatra - a výsledkem je, že každý večer mám pocit, že hlava se mi proměnila v obrovský nafukovací balon :o))) A Honzík? Chodí, je úplně všude a nejlákavější je vše, co je ve výšce a dá se k tomu vylézt (kdo máte děti, myslím, že nemusím pokračovat a vysvětlovat....) A dnes objevil "kouzelné" slůvko.... (nebuďte naivní - slovo "PROSÍM" to není) ...slovíčko "NE". 
Zkrátka, moje vyhlídky.....  ......no, psuďte si to sami :o)))))

Ale kitík už je víceméně na světe, tak během zítřka vám sem dám sampler, tak snad se bude líbit !!!


 

Žádné komentáře:

Okomentovat